2011. június 27., hétfő

4. Rész ~Barátok~

Úgy gondolom az első nap a suliban egész jó volt, sok embert ismertem meg. Éppen hazafelé tartok amikor Mark jön velem szembe.
- Sziaa! - köszöntem lelkesedve.
- Lizzie! Szia! De jó hogy itt vagy! - szólt zavarodottan. - Ha már találkoztunk, el kell mondjam, hogy a találkánkat át kéne rakni, mert egy eléggé sürgős dolgom akadt. Ne haragudj.
- Oh, semmi baj. Nekem is készülnöm kell a szombati bulira.. :) Látom most is sietsz, akkor majd találkozunk. Sziaa! - mosolyogtam
Egy nagy puszit nyomott az arcomra, amitől teljesen elpirulhattam.. Gyorsan hazamentem. Nézegetem a ruháimat, vajon melyik lenne jó? Végül nem választottam. Majd holnap meglátom mi lenne jó. Leülök tanulni. Átnézem a dolgokat, aztán majd meglátjuk. Coby őrült ugatásba kezd. Látom hogy valaki áll az ajtó előtt.
- Szia Lizzie! Tea vagyok, bemehetek?
- Jaj, halálra ijesztettél! Persze, gyere csak. - mondtam falfehér arccal. - Szóval, hogyhogy átjöttél?
- Hát, csak tudni akartam, hogy merre laksz, milyen a házad. Oh, és kíváncsi vagyok mi a véleményed az új osztályodról! :) - mondta édesen.
- Igen? Hát akkor el is kezdem. Szóval itt van Tony. Szerintem ő helyes, de nem tudom. Olyan fura, mintha titkolna valamit Michelle előtt. Szerinted nem?
- Öhh, Izéé.. Ne.. Nemtudom.. - teljesen zavarba jött..
- Tea!! Mindegy.. Michelle egy népszerű vöröske, aranyos lány. Daisy egy király csaj, Abbud pedig nagyon édes. Chris egy partyőrült , de jó pasi.. Betty kedves. Stanley pedig.. Öhm.. Cuki.
- Hehehe, igen? Egész normális csapatnak látszunk a szemedben, pedig távolról sem vagyunk azok! - nevetett.
- Hát, majd meglátjuk mi lesz!
- Én csak ezt akartam tudni, szóval ha nem baj, akkor megyek.
- Oké, sziaa!
- Hello! - megölelt, de cukii :)
Miután Tea elment. Elkezdtem TV-t nézni, nagyon unatkoztam és vártam a holnapot. Anya hazajött, megvacsiztunk és mentem aludni.
**Másnap**
Felkelek és arra gondolok, hogy ma milyen embereket ismerhetek meg.
Gyorsan felkaptam magamra az egyenruhámat és kisminkeltem magam. Nem reggeliztem, csak siettem a suliba. Bemegyek a terembe és meglátom Stanley-t.
- Szia Stanley! - köszönök kedvesen.
- Szia.. Lizzie. Hogy vagy?
- Hát, már jobban. - ekkor valaki hátulról átölel. - Te jó isten, ki az?
- Sziiaa!! De jó hogy látlak! - Tea volt az.
- Másodszorra ijesztesz halálra!!
- Meg fogod szokni, szivii! - mondta gúnyosan.
- Öhh, Tea! Szóval ti most..?? Együtt?? - szólt közbe a nagy szemekkel bámuló Abbud.
- Mi? Dehogy! - amint befejezte a mondatot, ráütött a fiú fejére.
Közben én teljes összezavarodottságomban kimentem a teremből, és kerestem 15/a ajtót. Mivel ott van az első órám. Sétálok a folyosón, amikor meglátok a földön egy levelet. Mivel nagyon kíváncsi természettel lettem megáldva, én hülye elolvastam.

Kedves Maxxie!

Ami Oroszországban történt arra én nem keresek magyarázatot, mert nem szeretnék. Szerintem mi nagyon összeillünk. Kiegészítjük egymást. Tudod hogy értem. Adj egy esélyt ennek a kapcsolatnak. Molly-val ne törődj, szakított velem. Sóval gondold meg, van-e jövőnk.
Csók: Tony

Tony? Molly?? Maxxie?? Micsodaa??
- Szia te eltévedt bárányka! Lizzie vagy ugye? - mikor meghallottam, hogy valaki szólt, azonnal összehajtottam a levelet.
- Öh, igen, szia.. És te ki vagy? - szóltam zavarban.
- Jah, bocsesz. Caleb vagyok. Itt lesz órád?
- Igen, azt hiszem..
- Hát akkor gyereeee!
Bementem az ajtón, közben szorongattam a levelet.
- Te, Caleb. Ismersz olyan nevű fiút hogy Maxxie??
- Ó, igen! Miért? Talán bejön neked? - mosolygott rám.
- Nem, nem ismerem. Csak ezen a borítékon, amit a folyosón találtam az ő neve van.
- Komooooly? Az király! Gyere, add oda neki! - odavezetett a fiúhoz. - Maxxie! Ez a csaj téged keres!
- Szia! Lizzie vagyok. Ezt a borítékot a folyosón találtam, gondolom a tiéd.
- Hát, ha rajta van a nevem, akkor biztos. :) Gyere ülj le ide mellém!
Ekkor belépett egy srác. Meglátta Maxxie-t és elmosolyodott, mert látta hogy olvassa a levelet. Ő lehet Tony. Mivel akivel egy osztályba járok, annak Michelle a barátnője.
- Maxxie. Ki ez a srác? - kérdeztem, mert érdekelt hogy válaszol.
- Ki?
- Az a ragyogó kék szemű!
- He? Ja, hogy az.. Ő Tony.. - ábrándos szemekkel nézte a fiút.
- Menj oda hozzá és tisztázzátok a helyzetet! - véletlenül elszóltam magam.
- Hogy mi? Te egyre furcsább vagy nekem..
- Hát igen, azt elhiszem. Ne haragudj, de elolvastam a levelet. Szerintem is összeilletek!
Maxxie mérges lett és odament Tony-hoz. Reménykedve néztem őket.
- Szia Tony.. Megkaptam a leveled..
- Hehe.. Látom meglepődtél.. De ezt nem itt kéne, mindenki előtt.. - mosolyodott el.
- De! Engem már nem érdekel ki tudja meg!
Ekkor valami olyan történt amire senki sem számított. Maxxie megcsókolta Tony-t. Mindenki előtt. Elképedve néztem. Tony erre elmosolyodott, de nem volt idő kérdésekre, válaszokra meg még úgy sem. Becsöngettek és végig kellett ülni 45 perc merő unalmat. Óra közben Caleb felvilágosított a dolgokról és már mindent értettem. Óra végén gyorsan eltűntem onnan. A gondolatok csak úgy cikáztak a fejemben, de a legfőbb dolog a szombati buli volt..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése