2011. június 14., kedd

3. Rész ~Az iskola~

Ez az első napom az iskolában. Kíváncsi vagyok milyen lesz. Lesznek barátaim? Be tudok illeszkedni? Hát, majd meglátjuk!
06:20 - Anyukám ébreszt fel.
- Kicsim, fel kell kelned! Tudod, iskolába kell menned! - Egészen lelkes volt.
- Mivan? Miiii? Hagyjál mááár, álmos vagyok.. - Morgolódtam.
06:35 - Kikászálódok az ágyból, elmegyek a mosdóba.
Miközben mosom a fogamat hallom, hogy kaptam egy SMS-t. Érdekel kitől, ezért gyorsan az ágyamhoz szaladok és nagyot dobban a szívem. Mark írt.. Találkozni akart velem délután.. Visszaírtam neki, hogy boldogan. Végül egy kisebb SMS csatába keveredtünk.
06:55 - Smink és Ruha
- Egyenruhát kell felvennem??? Soha!!!!
- De bizony Lizzie.. Muszáj lesz felvenned! És a sminket ha lehet mellőzd..
Nagyon nem foglalkoztam azzal amit anya mondott. Felvettem az egyenruhát ami egy kicsivel térd fölött végződő piros-fekete kockás szoknya és egy hozzá illő fehér pólószerű blúz. Szépen kisminkeltem magam és mentem reggelizni.
07:15 - Reggeli
Anyuval békésen leültünk és reggeliztünk. Én toltam magamba a kaját, míg anyu újságot olvasott. Néha-néha én is odanéztem, hogy képben legyek a hírekkel. Megláttam egy kirakós-gyilkosos cikket. Gyorsan kikaptam anya kezéből az újságot és elolvastam.. Vajon ki az a Seth Baxter? És miért halt meg? Nem értettem, de nem is volt időm rá mert indultunk..
07:30 - Indulás
Beültünk a kocsiba. Abban a tíz percben nem sokat beszéltünk anyuval, mert úgyis bejön velem az igazgatóhoz beszélgetni.
Ahogy a sulihoz értünk megint elfogott egy furcsa érzés. Olyan mint amikor megérkeztünk. Érdekes egy építmény volt. Hasonlított egy elhagyott hotelre, olyanra amiket a horrorfilmekben látni.. Tetszett. Beléptem a kapun és mindenki engem nézett. Mit néznek? Nem értem... Az igazgató egy aranyos kis emberke, kb 1000 éves lehet, de jó fej. Nem is figyeltem mit mond. Aztán becsöngettek.. Mr. Collins bekísért az osztályba. Leültem a helyemre és végignéztem az új osztályomat.. Jó sok ember egy helyen. Kicsit ijesztő dolog ez..
- Sziaa! Te vagy az új lány, ugye? - szólt egy ismeretlen hang.
- Igen, szia.. Lizzie vagyok. És te?
- A nevem Tea, akarod hogy bemutassalak a többieknek? - mondta kedvesen.
- Többiek? Hát jó! :) - feleltem félve
- Embereeeeek! Ő itt az új lány, Lizzie! - ordította el magát Tea.
A második ember aki köszön nekem, egy fiú.. De még milyen fiú.. Olyan akiről a lányok álmodnak. Nekem mondjuk nem tetszik..
- Szia, Tony vagyok! Látom kicsit el vagy veszve. - mosolygott rám.
- Hát igen, ez kicsit még új..
- Áh, látom Tony már behálózott, de nyugi, nem harap :) Amúgy Michelle vagyok de szólíts nyugodtan Shelly-nek! - mondta egy gyönyörű lány, akit -mostmár tudom- Michelle-nek hívnak.
- PARTY!!!!!! - Ugrott fel az asztalra egy srác.
- Atyaég!! Ez meg kicsoda? - kérdeztem teljes sokkban
- Ez Chris.. Ő sem bánt, csak kicsit dilis.. Hehe! - nevetett Tony.
A szemem sarkából láttam, hogy egy srác egy krémszínű autóval most parkol be. Nyílik az ajtó, tanár nem lehet mivel lyukas óránk van. Ki lehet az? Hát a srác a kocsiból. De kis aranyos! Azonnal megtetszett.. Csak bámulom és észre se veszem, hogy araszolok hátrafelé. Ennek meg lett a következménye.. Valakinek nekimentem.
- Affene.. Bocsiiii!! - megláttam hogy fiúról van szó
- Nincs baj.. Te vagy az új csaj.. Lizzie ugye?? - lelkesedett.
- Igen-igen én vagyok.. És téged hogy hívnak?
- Abbud vagyok!
- Én meg Daisy!! Sziaa!
- Szia Daisy! Nos, van még valaki akinek még nem mutattatok be? - fordultam oda Tea-hoz, aki egy kacér mosoly kíséretében folytatta a "körutat" az osztályban.
- Ő Chris, az az őrült gyerek aki ugrált az asztalon!
- Szia Lizzie! Mit szólsz ahhoz, ha rendeznék szombaton egy nagy bulit a tiszteletedre? Jó ötlet, ugye? - teljesen bepörgött a saját ötletén és máris tervezte a dolgokat.
- Nekem jó :)
- Azt hiszem már csak két ember van hátra.. Az egyik ő, Betty. - itt egy kicsit komorabbra vette a figurát, nem igazán értettem, de majd úgyis rájövök.
- Szia! Nagyon szép vagy! - kedveskedett.
- Öhh,.. Szia, köszike! :)
- Oké, ez is megvolt. - Arrébb húzott..  - Keressük meg az utolsó emberkénket.. Jaj, csak most jut eszembe. Igazából jár még egy lány az osztályba, a neve Cadie. Csak ő most a pszichológián van.. Mindegy.. Hagyjuk..
- Hát, ez elég ijesztő.. De oké, hagyjuk. Nah, ki az utolsó? - mosolyogtam, de igazából sok mindent nem értettem..
- Stanley!!!!! - próbálkozik felébreszteni a cuki fiút.
- Mi? Mi? Mivan? - kérdezi, még félálomban..
- Az van, hogy itt az új lány és tökre beégsz előtte.. Inkább mutatkozz be neki..
- Szia Stanley.. Lizzie vagyok! - teljesen elpirultam.
- Szia.. Jóreggelt.. - Felnéz.. Belenéz a szemembe.. Teljesen elolvadok.
Odajöttek hozzánk Tonyék és jól elbeszélgettünk.. Úgy éreztem máris befogadtak. Jó helyem lesz itt.. Jó lesz...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése